ویتامین های من

این وبلاگ صرفا جهت مطالب آموزشی درباره ویتامین ها، مکمل ها و مواد معدنی ساخته شده

ویتامین های من

این وبلاگ صرفا جهت مطالب آموزشی درباره ویتامین ها، مکمل ها و مواد معدنی ساخته شده

معجزه بی سی ای ای

من چند ماهی است که از BCAA استفاده می کنم و می توانم بگویم که تفاوت زیادی در عملکرد و ریکاوری من ایجاد کرده است. BCAA مخفف آمینو اسیدهای شاخه دار است که برای رشد و ترمیم عضلات ضروری هستند. آنها همچنین به افزایش قدرت شما کمک می کنند و خستگی را به تاخیر می اندازند، بنابراین می توانید سخت تر و طولانی تر تمرین کنید. من قبل، حین و بعد از تمرینات BCAA مصرف می کنم و احساس انرژی، تمرکز و انگیزه بیشتری دارم. BCAA همچنین به جلوگیری از درد عضلانی و کاتابولیسم کمک می کند، به این معنی که می توانید سریعتر به عقب برگردید و به پیشرفت ادامه دهید. من BCAA را به هر کسی که می خواهد تناسب اندام خود را به سطح بالاتری برساند، به شدت توصیه می کنم. این یک تغییر دهنده بازی است!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد